Jumaat, 31 Julai 2009

Tampal poster berjumpa abang polis

Satu pengalaman yang aku x dapat lupakan, nak di jadikan cerita semalam aku dengan kawan2 aku ditugaskan untuk menampal poster ceramah perdana untuk mengutip dana pelajar kat kawasan Ladang dan jugak Wakaf Mempelam tapi la pulak ceritanya tau, maklum la malam aku kurang sikit boleh bawa kereta, maklum la silau cahaya lampu kereta tapi disebabkan semua kawan aku xde lesen, aku terpaksa la jugak bawa kereta,hihihiihi....nak dipendekkan cerita waktu balik dalam pukul 3.30 pagi, aku bagi la kawan aku bawa kereta untuk OTH ( On The Way ) balik kat kolej, x sampai 5 minit dia bawa, adalah abang polis buat sekatan jalan raya, so apa lagi ktorg berdebar la sebab kawan aku yang 2 xde lesen, ph2 ktorg diminta ke tepi, dalam ati aku berkata x pasal2 aku dengan kawan2 kena duk lokap la malam nie tapi alhamdulilah dengan adanya pertolongan daripada allah s.w.t, ktorg terlepas daripada ujian abang2 polis tau,hahahhahaha....yang kelakarnya abang2 polis gtau, ktorg wat seludup beras dan mercun sebab bonet kereta rendah,hihihihi.. Ala kulli hal aku bersyukur sangat2 dengan adanya pertolongan daripada Allah s.w.t.

0 ulasan:

Catat Ulasan