Khamis, 16 Julai 2009

Seorang kanak2 tercedera di S.K PERIA

maaf r sNyop jer dalam 2,3 ari nie...+han pulak kreDit broadband hbis,hihihihi....mungkin x terlambat agi untuk saya nak citekan sedikit sebanyak bagaimana peristiwa pergaduhan yang berlaku semasa pilihan raya di Manek Urai 2,3 ari lepas berhadapan sekolah kebangsaan peria, sungguh terkejut saya ketika mana saya dan seorang kawan sedang berbual2 berdekatan pagar sebuah klinik desa yang berhadapan s.k. peria telah berlakunya pergaduhan baling membaling botol air mineral serta dituruti objek2 yang lain seperti buluh bendera,kayu dan juga ketulan batu.

Namun saya x dapat lupakan banyak2 botolan yang di balingkan oleh k2 2 belah pihak, namun saya cukup2 tergaman apabila seorang kanak2 yang berada di hadapan saya pengsan dengan mengejut di sebabkan terkena serpihan batu2 dan juga botolan air mineral yang di balingkan.Disebabkan jiwa kebapaan, bapa kepada kanak2 2 terus mengamuk dengan cubaan menyerang pihak lawan dengan membaling batu tapi hasratnya x tercapai apabila seorang abe polis menahannya...ngtuk la,gini r cite mengenai pergaduhan di N41 Manek Urai seterus.....2gu saya kemudian ari k,hihihihihi

0 ulasan:

Catat Ulasan