Jumaat, 31 Julai 2009

Sibuk sikit x sempat nak post nape

Salam buat sahabat2ku yang seperjuangan, maaf 2,3 ari nie aku x sempat nak post nape2 pun dalam blog aku, maklum la sibuk sikit duk cari sponsor untuk semua program kat kOlej aku dan juga buat persediaan konvokesyen & seminar feqh semasa pada 14 & 15 ogos nanti, so aku xde nape yang gtau korg pada ari nie cuma nak meluahkan perasaan dengki la juga dengan kawan2 aku duk asyik update dan buat blog baru setiap ari gak, so aku ank cerita la dengan korg sedikit pengalaman yang xdapat aku lupakan semasa aku sibuk tempoh ari.

Korg nak tahu x ari mula2 aku kuar cari sponsor, kereta yang aku pinjam dengan kawan aku bual hal la pulak, yang aku malu sangat kenapa dia buat hal dekat trafik light tersedut2 kemudian mampus kereta,hehehehe....

Kemudian aku nak g amik sedikit sumbangan daripada mak kepada ex-senior aku kat kampung gong tok nasek tapi yang kelakarnya ketika ktorg sampai, ktorg di minta membaca surah yaasin kepada orang duk tengah nazak, apa lagi ktorg naik la ke atas rumah 2, masa ktorg naik terkejut la jugak sebab aku tengok sanak saudara dorg duk rilex jer bukan setakat 2 jer, ada jugak duk asyik hisap rokok, aku bukannya nak buka keaiban dorg cuma nak gtau e2 rancah kehidupan dunia jika kita x mengetahui ajaran agama yang betul.

Ketika aku dengan kawan2 duk tengah baca surah yaasin, naik seorang lagi kawan aku dan duk berdekatan ktorg, ,nak tahu apa dia gtau..ikram kita dah salah lubang la, sO apa lagi aku dengan kawan2 aku yang lain suka la,hahahahhaa...nak dipendekkan cerita orang yang nazak tadi telah meninggal dunia, aku mengharapkan agar rohnya mendapat tempat di sisi Allah s.w.t....

0 ulasan:

Catat Ulasan