Ahad, 26 Julai 2009

Muka member aku x seceria dulu

Sakni sebelum aku nak mai kat pejabat, member2 aku dari IPA kat selangor baru jer sampai, sempat la juga aku bersembang dengan dorg antaranya yang namay Najmi tapi kejap jer, paham2 jelah dorg baru jer sampai mybe dalam keletihan lagi kot, cuma aku nak gtau kat sini dorg masih tergaman dengan keputusan exam yang lalu sampai aku x dapat melihat kejernihan dan ketenangan pada muka2 mereka, sape yang x bengang kalau sem 1 dapat pangkat jayid jiddan tiba2 jer dapat pangkat makbul sem 2,, kalau aku jadi dorg pun sama turut bengang tapi nak wat cane e2 la rancah kehidupan seorang iNsan yang bergelar pelajar yang sering di uji oleh penciptanya untuk mengetahui tinggi mana tahap kesabaran seseorang.

So aku harap sangat2 agar kejernihan dan ketenangan yang biasa terpancar pada wajah mereka sebelum nie agar dapat di kembalikan, kita sama2 bermuhasabah dan juga merenung kembali sirah2 para nabi dan rasul yang sentiasa x dapat lari daripada menerima ujian dan dugaan...ala kulli hal aku doakan kepada sume member aku yang kena sem 3 @ tasfiyah fii najah k.... :-)

0 ulasan:

Catat Ulasan