Sabtu, 1 Ogos 2009

Perasmian Letak Batu Asas Asrama Baru



Aku x tahu la pulak pada tanggal 16 Julai 2009, tempat yang aku menuntut ilmu selama 7 tahun nie, telah membuat satu majlis perletakan batu asas untuk pembinaan asrama pondok yang baru.

Maklum la kat pondok aku tu dah lama sangat berhajat untuk nak mendirikan asrama baru sejak aku masih belajar kat pondok lagi tau, tapi alhamdulilah pada yang tarikh bersejarah tu, tercapai jugak hajat untuk pembinaan asrama tersebut dengan dirasmikan oleh Tok Guru Menteri Besar Kelantan.

Aku berharap sangat2 agar pembinaan asrama tu siap dengan secepat mungkin tanpa adanya halangan dari pelbagai sudut.Aku berharap jugak mudah2an sumbangan yang diperlukan yang menyiapkan asrama pondok yang baru berjalan dengan lancar dengan adanya sumbangan orang ramai, ahli2 korporat dan juga x lupakan pertolongan daripada Allah s.w.t.

0 ulasan:

Catat Ulasan